CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, August 19, 2010

FaMiLy

kakak n k.chik
hurmm....windunye kat fmly...windu kat abah,ma,abg,k.chik,kakak n adik....bru je blik tap rindu 2 x hilang2 lg....biase la lau dh duk jauh ngan fmily....terpakse la redho...ble blik umh 2 rase cm mlas je nk blik mktb blik....rase cm x puas je....nk duk lme2 kat umah...lau kat umah leh la gado2 ngan k.chik,kakak n adik....tap x de la gado2 besar...orng kte gado2 syg...adik beradik kan...huhu..gado kejap lpas 2 baik blik....heeee....
abang

rindu gak kat nenek kat kg....dh lme dh x tgk die...hr 2 blik x smpt pon nk blik kg....x pe lah...nant k.ngah blik nie k.ngah blik jmpe nenek eh....dh nk raye dh...rase cm kejap je...tap taun nie cedey ckit sbb raye thun nie raye tnpe atuk tersyng...rindu kat atuk....dr kecik lg manje ngan atuk....duk skali...ngaji ngan atuk...kecik2 dlu ske sgt dgr atuk cte tntng nabi2....skang nie dh x de dh orng y nk cte sal smue 2...:( :(....ble blik kg je....rase cm atuk ade lg..dgr die ckap...rase cm die ade lg....sedey....atok...k.ngah rindu atok....
Adik

suke story farah ? klik LIKE oke !

My FrEnz

dalam dunia ni siape y x perlukan kwan....semua perlukan kwan...tanpe kwn hdup ni x bermkne...x best...x enjoy....setiap orng ade kwan y boleh berkongsi masalh..satu kpale....kongsi hobi y sme....ske bt bnde y sme...hurmmm...tap ade gak y kwan y x bleh buat kwan....so, pandai2 la pilih kwan....orng nie mcm2 ragam dan lain2 perangainye...pape pon...sy syg smue kwan2 sy x kre la kwan skolah rndah ke skolah menengah ke smue sy syg..wlaupon dh lme x berhubung tap dlm hat 2 tetp ingt smpai ble...hurmmm...x lpe gak kwan2 y bersame2 smase di uitm dan skang nie kat mktb...miss and love u all.....
suke story farah ? klik LIKE oke !

CINTA DIA DAN AKU

sayangnye die....rindunye die....x pernah ku duge cinta ku dan die mule kuat...bermulanye sbg kawan y hnye berkongsi maslah tetapi dlm diam aku mula rase syng y tidak pernah ku rase sblom nie...(tetibe jiwang)...heeee....bukan snang nk dptkan cnta y tulus dan ikhlas nie...kdng2 kte syg n cnta kat orng tap orng blom tntu dpt cnta dan syg seperti mane kte...hurmmm...jad kwan2 lau nk cri pasangan hdup cri la y terbaik k....terbaik dlm semua segi...paras rupe 2 x menjadi ukurn.....jgn menilai orng dri paras rupe...smue 2 x kn kmane...x smestinye cntik rupe cntik juge perangainye kan....dan y penting sling memahami dan mempercayai.....lg2 cnta jarak jauh nie...memang bnyk dugaan tap lau dh kepercayaan kte 2 tinggi terhadap seseorng 2 dan setia juga ade dlm setiap diri masing2....


dugaan y akan kte tmpuh 2 x lah seberat dan sesusah mne pon tap kte akan lalui dengan senyuman....(^_^)....lau nk cte bab orng cmburu dgn kebahagiaan kte nie memang x pnah hbis....kebiasaannye mcm 2 la y kte akn lalui dlm cnta nie...orng y busuk hat x kn pernah bahgia dgn kebahgiaan org lain.....die hnye bhagia ble melihat kemusnahan orng lain...jgn pernah sesekali terpengaruh dgn orng sebegini....br kan die...asal kte thu ape y kte buat dan y penting kte bhagie disamping y tersayang....sakit hat 2 memang skit hat tap lau diikut makin menjadi2 dan makin skit hat....alhamdulillah....aku bersyukur kerana masih disayangi dan dihargai dan aku masih berharap semua ini akan berkekalan ke akhirnye....thanks hubby...tiada ape yang mampu aku ktekan disini...selain dri ini hnye mahukan mu...


suke story farah ? klik LIKE oke !

first time buat blog

hurmm....firstly x thu pe pon sal blog nie...ble tgk orng lain buat blog rase cm nk try buat gak....cm best je....huuuu.....leh la kongsi2 cte ngan kwan2 kan....x slah lau nk cte sal bnde baik...:p :p...pape pon sy dak bru blajar lau salah tlong tnjukkan.....huhuw....stakat nie dlu lah rasenye coretan pertama dr ku...(faraa)..
suke story farah ? klik LIKE oke !

 
HAK CIPTA EPYFARAA.BLOGSPOT