CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, July 4, 2011

hanya kamu....

tiada ada apa yang boleh aku ungkapkan yang aku sangat mencintai kamu....sesungguhnya dalam hati aku hanya ada kamu dan segala suka dan duka hanya kamu yang mengetahui segala-segalanya.....walaupun berjauhan namun semua itu tidak pernah mengurangkan kasih syg ku padamu....makin lama makin rindu dan makin lama makin sayang.....istilah bosan dalam hidup ku tidak pernah ada untuk kamu sayang....aku bahagia disamping kamu...terima kasih sayang kerana memberi kebahagiaan yang sebelum ini aku sangkakan kebahagiaan itu bukan milikku....ternyata kamu merubah segalanya dan memberi warna dalam kehidupan ku.....kau lah kekasih awal dan akhir....tiada sapa yang mampu menggantikan kamu dalam hidup ku....hanya kamu dan kamu.....moga segala yang kita pinta akan menjadi kenyataan....aku berdoa moga kaulah jodoh ku dan juga aku berdoa agar hubungan yang kita jalin atas dasar mencari kebahagiaan ini berkekalan hendaknya....amin....aku berjanji sayang yang aku akan memberi kasih sayang dan menjaga mu sepenuh hati ku.....ikhlas dari hati kecil ku yang aku hanya mahu kamu dan cinta kamu....



sekian,
dari insan yang bernama kekasih

suke story farah ? klik LIKE oke !

0 comments:

Post a Comment

 
HAK CIPTA EPYFARAA.BLOGSPOT